Trump: Pse nuk më intereson nëse prodhuesit e makinave rrisin çmimet prej tarifave

Presidenti Donald Trump tha të se nuk i intereson nëse prodhuesit e automjeteve rrisin çmimet për shkak të tarifave të tij.

I pyetur nga Kristen Welker i NBC News në një intervistë telefonike nëse ai u bëri presion prodhuesve të automjeteve që të shmangin rritjen e çmimeve pasi tarifat e tij prej 25% për makinat dhe pjesët e importuara të hyjnë në fuqi, Trump mohoi që ai u tha CEO-ve të kontrollonin kostot.

“Jo, nuk e kam thënë kurrë këtë”, i tha Trump Welker. “Nuk më interesonte nëse ata rrisin çmimet, sepse njerëzit do të fillojnë të blejnë makina amerikane.”

Wall Street Journal raportoi të enjten se Trump mbajti një telefonatë këtë muaj me CEO të automjeteve dhe i kërcënoi ata me tarifa edhe më të larta nëse rrisin çmimet për shkak të taksave të importit. Por Trump të shtunën tha se shpreson që tarifat e tij të çojnë në çmime më të larta, sepse kjo do të inkurajojë prodhuesit e automjeteve të ndërtojnë makinat dhe pjesët e tyre në Shtetet e Bashkuara dhe të bindë klientët të blejnë makina amerikane.

“Shpresoj që ata t’i rrisin çmimet e tyre, sepse nëse i bëjnë, njerëzit do të blejnë makina të prodhuara në Amerikë. Ne kemi shumë”, tha ai.

Pas intervistës, një ndihmës i presidentit vazhdoi me NBC News për të thënë se Trump po i referohej në mënyrë specifike çmimeve të makinave të huaja.

Trump tha se mesazhi që ai u dha drejtorëve ekzekutivë ishte të kthenin prodhimin në Shtetet e Bashkuara. Prodhuesit e huaj dhe vendas të automjeteve montojnë shumë nga makinat dhe pjesët e tyre në Shtetet e Bashkuara, por gjithashtu prodhojnë automjete dhe pjesë në Meksikë dhe Kanada. Për dekada, një zonë e tregtisë së lirë në Amerikën e Veriut i ka trajtuar në mënyrë efektive SHBA-në, Kanadanë dhe Meksikën si një vend të madh.

“Mesazhi është: ‘Urime, nëse e bëni makinën tuaj në Shtetet e Bashkuara, do të fitoni shumë para. Nëse nuk e bëni, do të duhet të vini ndoshta në Shtetet e Bashkuara, sepse nëse e bëni makinën tuaj në Shtetet e Bashkuara, nuk ka tarifë”, tha ai.

Prodhuesit e automjeteve kanë hezituar të zhvendosin prodhimin në SHBA për shkak të shpenzimeve të mëdha dhe sasisë së kohës që kërkohet për të ndërtuar fabrika të reja, për të punësuar punëtorë dhe për të rregulluar zinxhirët e furnizimit. Dhe tarifat e Trump-it përsëri, përsëri, u japin CEO-ve të automjeteve pak besim se ai do t’i përmbahet planeve të tij për një afat të gjatë.

Në atë pikë, Trump tha të shtunën se tarifat e tij masive reciproke të ardhshme që përputhen me taksat e importit të vendeve të huaja dollar për dollar për një shumëllojshmëri produktesh do të jenë të përhershme – por se ai është gjithashtu i hapur për negociata.

“Absolutisht, ato janë të përhershme, sigurisht,” tha ai për taksat, të vendosura për të hyrë në fuqi të mërkurën. “Bota ka rrëmbyer Shtetet e Bashkuara për 40 vitet e fundit e më shumë.”

Por Trump më vonë tha se do të negocionte uljen e tarifave “vetëm nëse njerëzit janë të gatshëm të na japin diçka me vlerë të madhe. Sepse vendet kanë gjëra me vlerë të madhe. Përndryshe, nuk ka vend për negociata.”

Ekspertët e industrisë së automobilave kanë thënë se tarifat e Trump për automjetet dhe pjesët, të cilat do të hyjnë në fuqi të enjten, do të rrisin koston e prodhimit të të gjitha makinave të shitura në Shtetet e Bashkuara – si importet ashtu edhe ato të ndërtuara në fabrikat amerikane – me mijëra dollarë. Pavarësisht nëse prodhuesit e automjeteve i rrisin çmimet vetë, çmimet e automjeteve pothuajse me siguri do të rriten në Shtetet e Bashkuara për shkak të një çekuilibri të ofertës dhe kërkesës.

Të Fundit