Përdorimi i internetit dhe teknologjisë, INSTAT: 87% e shqiptarëve online

Përdorimi i internetit dhe teknologjisë në Shqipëri vijoi të rritej edhe gjatë vitit 2025, duke u kthyer në pjesë të pandashme të jetës së përditshme të qytetarëve.

Sipas të dhënave të publikuara nga INSTAT në Anketën për Përdorimin e Teknologjisë së Informacionit dhe Komunikimit, 87.2% e individëve të moshës 16-74 vjeç përdorin internetin, ndërsa pothuajse të gjithë përdoruesit e aksesojnë atë disa herë gjatë ditës.

Telefoni inteligjent mbetet pajisja kryesore për lidhjen në internet, duke u përdorur nga 99.9% e individëve, ndërsa përdorimi i laptopëve dhe kompjuterëve desktop është dukshëm më i ulët.

Në nivel familjar, aksesi në internet është pothuajse universal, me 97.7% të njësive ekonomike familjare që disponojnë lidhje interneti.

Pjesa më e madhe e tyre përdorin lidhje broadband fikse, ndërsa interneti mobil përmes rrjeteve celulare mbetet forma më e përhapur e aksesit.

Këto shifra tregojnë se infrastruktura digjitale është shtrirë gjerësisht, duke mundësuar përdorim të përditshëm të shërbimeve online.

Ndryshim i dukshëm vihet re edhe në mënyrën se si qytetarët përdorin internetin. Përdorimi i shërbimeve të e-qeverisjes është rritur, ndërsa blerjet online po bëhen gjithnjë e më të zakonshme.

Sipas INSTAT, 45.4% e individëve kanë kryer blerje online gjatë 12 muajve të fundit, ku më së shumti janë blerë rroba, këpucë dhe aksesorë, të ndjekura nga ushqimi dhe shërbimet e dërgesës. Ky trend tregon ndryshim të sjelljes së konsumatorëve dhe rritje të besimit në platformat digjitale.

Paralelisht me rritjen e aksesit, po përmirësohen edhe aftësitë digjitale të popullsisë.

Gjithnjë e më shumë individë raportojnë përdorimin e programeve për përpunim teksti, redaktim fotosh apo videosh, si dhe mjete të tjera digjitale bazë, çka reflekton një rritje graduale të kompetencave teknologjike.

Të dhënat e vitit 2025 tregojnë se Shqipëria po konsolidon përdorimin e teknologjisë jo vetëm si mjet komunikimi, por edhe si element kyç për shërbime, konsum dhe ndërveprim me institucionet publike.

Të Fundit