Të dhënat për turizmin tregojnë një gusht pothuajse të shitur në shumë zona të rajonit të Kalabrisë
Ujëra kristal, çmime të ulëta dhe sidomos mungesë “overtourism” që shqetëson shumë destinacione më të njohura. Nëse vitin e kaluar të gjithë festonin fenomenin Shqipëri si destinacionin ideal për një verë me kosto të ulët, këtë vit po kthehen në Itali për të rikthyer vëmendjen në Kalabri, siç tregojnë të dhënat mbi turizmin që regjistrojnë një gusht pothuajse të shitur në shumë zona të rajonit.
Kalabria duket se ka ”shpëtuar” nga proceset e masifikimit turistik që prekin shumë rajone të tjera jugore, të cilat shpesh janë të mbushura plot në verë. Ndaj, ndoshta kjo është arsyeja e suksesit të tij. Në vitin 2024, Observatori Astoi Confindustria Viaggi e rendit atë ndër destinacionet më të dëshiruara nga italianët, bashkë me Puljan, Sardenjën dhe Sicilinë e përjetshme.
Ndërsa vitin e kaluar, Time e vlerësonte si një nga tokat më “të nënvlerësuara” për të vizituar të paktën një herë në jetë.
Kalabria ofron mbi 700 km bregdet nga Tirreni dhe Jon, det të kristaltë, fshatra si në kartolinë dhe tre parqe kombëtare (Sila, Aspromonte dhe Pollino – ky i fundit ndan pjesërisht me Basilikatan). Një miks deti, kulture dhe natyre që e bën shumë tërheqëse, së bashku me çmimet mjaft konkurruese.
Një shembull i çmimeve të ulëta?
Një drekë në plazh për dy persona (me një pjatë për secilin, përshëndetje dhe verë) në të njëjtën lokalitet kushton rreth 50 euro. Për më tepër, në shumë plazhe është e mundur të sillni drekën nga shtëpia. Çmimet janë më të larta në bregun Jon, ku në Pietragrande (Stalettì) arrijnë deri në 35 euro për krevate plazhi dhe çadër.
“Kalabria për vite ka qenë viktimë e një narrative që ka theksuar më shumë problemet sesa bukuritë e saj. Por tani po ndryshon: ata që vijnë, kthehen, nuk ka vetëm det, por edhe male, parqe, rrugë trekkingu dhe biçikletash. Ka të gjitha atributet për të u bërë një destinacion kryesor në vitet e ardhshme,” përfundon presidentja e Seksionit të Turizmit në Unindustria, Maria Grazia Gazzaruso.